NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI

NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI




četvrtak, 6. listopada 2011.


Džennet je pod majčinim nogama

Jedan dječak od 16 godina otišao je u inonstranstvo,i kada se vratio, čekala ga je njegova majka sa suzama od radosti na aerodromu. Ona ga je tolko jako zagrlila koliko je mogla, jer ga je puno poželjela. U tome joj reče sin : "Majko ja znam, da me puno voliš, ali ti mene osramotiš kad me tako pred svima grliš, kao da sam još malo dijete!" To je majku puno uvrijedil...o, jer je mislila da se njen sin neraduje da je vidi.... ... ... Šest godina kasnije opet ide sin u inonstranstvo, sada ima 21 godinu, ali majka je ipak pošla na aerodrom da ga isprati. Ali ovaj put ga nije zagrlila, nego mu je okrenula leđa i kaže mu uplakana : "Pazi na sebe sine moj". Kad se opet vratio, majka nije bila na aerodromu. Kad je stigao kući vidio je jedno pismo sa buketom cvijeća od njegove majke. Od puno radoznalosti otvorio je pismo i pročita ga skroz. Kada je završio, zaplakao je jako, jer je momentalno njegov najgori trenutak u životu doživio . U pismu piše : "Sine moj, kada sam te prije 6 godine zagrlila ,plakala sam od radosti, ali kada ove redove čitaš ja sam već u kaburu, u jednom sanduku, pošto sam od raka umrla.... Plakala sam kada sam ti okrenula leđa na tvom drugom odlasku, jer nisam htjela da te osramotim ali ipak sam znala , da je to bilo, zadnji put da sam te vidjela .... Ja te puno volim i uvijek ću biti tu u tvojoj blizini... U ljubavi tvoja mama .

Nema komentara:

Objavi komentar