NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI

NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI




petak, 25. studenoga 2011.




















Na vjernost ti se kunem 
Od mora do Save 
Od Drine do Une. 

Jedna si jedina 
Moja domovina 
Jedna si jedina 
Bosna i Hercegovina! 

Bog nek' te sačuva 
Za pokoljenja nova 
Zemljo mojih snova 
Mojih pradjedova. 

Jedna si jedina 
Moja domovina 
Jedna si jedina 
Bosna i Hercegovina! 

Sretan Dan drzavnostim svim onima koji za svoju zemlju i jedinu domovinu smatraju nasu nam jedinu Bosnu i Hercegovinu.........

SVIM PATRIOTAMA BOSNE I HERCEGOVINE SRETAN 25. NOVEMBAR DAN DRŽAVNOSTI JEDINE NAM DOMOVINE. PRIJE 63 GODINE U MRKONJIĆ GRADU OBNOVLJENA JE DRŽAVNOST BOSNE I HERCEGOVINE NA PRVOM ZASJEDANJU AVNOJ-a. I DANAS NEKI NE ŽELE PRIHVATITI OVAJ PRAZNIK KAO PRAZNIK SVIH NAS BOSANACA I HERCEGOVACA ALI ISTICANJEM ZASTAVA 25. NOVEMBRA DOKAŽIMO DA NAS JE VIŠE.

1 komentar:

  1. MOJOJ DRAGOJ BiH


    Da te volim dusa zna, draga moja BiH

    Ispod behar gradova huce Bosna i Neretva,

    Una Drinu doziva preko vjecnih planina

    tu su nasa ognjista,stoput krvlju placena

    stoput krvlju placena


    Bosno i Hercegovino nasa domovino,

    Bosno i Hercegovino nasa domovino.


    Digni se iz pepela ,kao stoput do sada,

    sad s mirisom ljiljana,ljubavi moja.

    Digni se iz pepela ,kao stoput do sada,

    sad s mirisom ljiljana,ljubavi moja.



    Ispod Save do mora, puno boli puno sna

    svakoj majci srce zna sevdah se od tuge tka


    Zemljo nasih djedova dok je tvojih sinova

    ti ces biti prkosna slobodna i ponosna,

    zemljo nasih djedova


    Digni se iz pepela ,kao stoput do sada,

    sad s mirisom ljiljana,ljubavi moja.

    Digni se iz pepela ,kao stoput do sada,

    sad s mirisom ljiljana,ljubavi moja.


    Bosno i Hercegovino nasa domovino,

    Bosno i Hercegovino nasa domovino.

    OdgovoriIzbriši