NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI

NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI




ponedjeljak, 17. listopada 2011.

 Da,hodam podignute glave ,ali to ne znaci da sam nafurana ili slicno,,jednostavno imam takav karakter. Istina,ne zelim sa svakim na kafu, ne zato sto ih smatram manje vrijednim od sebe,,jednostavno imam pravo na to da mi se neko dopadne ili ne.
Da,ponekad pricam o tudjim manama,ali to ne znaci da sam zla i da volim ogovarati,,jednostavno osoba sam kao i svako drugi i ne mogu da presutim nepravdu.
Da...
znam i pogrijesiti,ali to ne znaci da sam glupa,na kraju krajeva grijesiti je ljudski.
Da,mogu se i izviniti kada shvatim da sam pogrijesila,,to nikako ne smatram kao slabost,jer poniznost lijeci ,a oholost ubija.
Da,znam i oprostiti ,ali ne nisam slaba prema toj osobi,,samo mislim da svako zasluzuje drugu sansu.
Da,uzvratim ponekad na nepravdu to ne znaci da sam osvetoljubiva,,samo ne dozvoljavam da me gaze.
Da,saslusat cu i pozitivnu i negativnu kritiku kao i savjete, ali ipak cu uraditi onako kako ja mislim da treba i ne nisam  tvrdoglava,, jednostavno sam osoba koja ima svoje JA!

Nema komentara:

Objavi komentar