NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI

NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI




srijeda, 14. prosinca 2011.

NEKA POMETU ISPRED SVOJIH VRATA!

Nemaju vremena da pometu ispred svojih vrata..Kako će i imat,kad vazda metu pred našima,a nismo ih pozvali da to čine.Mi čak i metemo bolje,oni nam samo sfušere.Al,eto,nek se prodaju k'o valjani..Izgubim volju za bilo kakvim dijalogom,kad me neko upita da mu razjasnim neke stvari o islamu,pa mi udari po tome kako je,navodno,žena muslimanka ugrožena i zlostavljana,i čak su to ustanju pripisati vjeri,a ne ljudskom nemaru i nepridržavanju vjere,što u biti i jeste stvarno stanje.
Ma,gdje ste bili u Srebrenici,Foči,Prijedoru,.....Gdje ste bili na svakom pedlju zemlje Bosne kad su muslimanke vrištale od bola i poniženja,što ima ga silovatelji i zlikovci nanesoše?Kad ih izudaraše,djecu pred očima raskidaše i ubiše,a njih,kao posljednji čin terora,ostaviše na životu da svakodnevno u glavi i duši proživljavaju te scene....?
A,možda su sva ta zlodjela počinili muslimani,pa o tom zlostavljanju i diskriminaciji muslimanki govorite,i usta vam puna,a srca radosna zbog tih tvrdnji?Je li vam to opravdanje što ustrajavate u svojoj zabludi?
Deder da ste pomeli ispred svojih dvora,a neka meni mojih vratašca,wallahi mi takvih zaštitnika,koji u prvom redu lažu sebe,pa pokušavaju i mene i sav svijet,NE TREBA!
Ja imam svog Zaštitnika,i kad bi sad svi din-dušmani pocrkali od muke,ja ne lažem kad kažem,sretna sam,pažena,mažena,voljena,zbrinuta,zaštićena...Niko me nije "zamoto","zatvorio u četiri zida","zabranio da se školujem","natovario stotinu djece"....Moj me Gospodar počastio i uzvisio,i sva vaša nastojanja i želja da to bude drugačije,okačite mačku o rep!!!
Nek se klate da ih ne izgubite dok budete meli ispred svojih vrata,a to će potrajat,jer ima tamo hamelja....
Ev' izvješća vaših (dakle realnih) pravnih i socijalno osvještenih autoriteta,da pročitate u predahu između dva zamaha metlom!

Svakog dana, svake minute, u svim evropskim zemljama, žena je žrtva nasilja svog supruga ili partnera. Četvrtina svih žena pretrpjela je nasilje u nekom periodu svoga života. Jedna od njih deset doživjela je seksualno zlostavljanje. Neke ne prežive. Nasilje u porodici ostaje najveći ubica žena u dobi između 16 do 44 godine.
Da, govorimo o Evropi u 21. stoljeću! Evropi koja, navodno štiti ljudska prava i građane od zla. Ali ova potresna statistika govori drugačije. Polovina naše populacije tj.žena u opasnosti je od najstrašnijeg kršenja ljudskih prava - prijetnje nasiljem i smrću na mjestu gdje bi trebala da se osjeća najsigurnije, u svojoj kući.
Podaci iz studije Vijeća Evrope koju je sastavila njemačka naučnica dr. Karol Hageman Vajt, vrh su ledenoga brijega. Na svaku ženu koja prijavi zlostavljanje dolazi mnogo više onih koje trpe u tišini, koje “nalete na vrata” ili “padnu niz stepenice”!
Studije koje je uradio Amnesty International u Velikoj Britaniji pokazuju kako 30 posto ljudi vjeruje da je u redu udariti svoju ženu, a 50 posto vjeruje da je pogrešno miješati se u momentu žučne rasprave između partnera. Iz te činjenice Amnesty International je izvukao zaključak kako je vjerovatnije da će ljudi prijaviti zlostavljanje životinje nego zlostavljanje žene. Slično je i u ostalim evropskim zemljama.
Mnogim ljudima je teško povjerovati da takvo zlostavljanje zaista postoji. Drugi ga odbacuju kao nešto što se dešava nekome drugom. Činjenice pokazuju suprotno i vrijeme je da se to pokaže. Nasilje u porodici nije privatni problem. Dešava se u svim društvenim krugovima i u svim zemljama.
Nevjerovanto je da, u stoljeću u kome su razvijeni zakoni o ljudskim pravima i u kojem su se desile temeljne promjene na bolje u načinu tretiranja ljudi, polovina stanovništva sistematski biva ugrožena.
Nasilje u porodici nad evropskim ženama previše je dugo tolerirano. Počinje vrištanjem. Ne smije se završiti u tišini. Ono mora prestati odmah.

Nema komentara:

Objavi komentar