NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI

NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI




petak, 11. studenoga 2011.

Kanuše dove po dlanovima, u svakom uzdahu..
puče top sa Tabije, planuše kandilji, zablista čaršija i umiri se sve na tren.. 
Allahu Najveći, ukabuli post, dobra djela naša.. oprosti nam grijehe, svjesne i nesvjesne.. 
Ya Rabbi..tako Ti milosti Tvoje..

..

Sarači su te dočekali.. 
na svakom pendžeru Hoşgeldin.. 
hukni da vidiš da sam napisala.. i tvoje ime pored.. 
Znam da si negdje na česmu spustio rahatlokum..


Vozikanje


Ovako je bilo...
Moje malo društvo, svi na biciklima .. pravac velika aleja sve do Vrela Bosne. Vjetar u kosi... uuu milina. Odmor za dušu, a to mi je bilo potrebno, al´ slatki umor..
Par informacija iz prve ruke.. ima dosta lišća, pa onako romantično šššušti.. Nije velika gužva u prometu biciklista, ali dovoljno da se tu i tamo razmijene neki sportsko-rekreativni pogledi..
Toliko.. i samo za kraj...
"udiši ljubav-izdiši nemir", što bi rekla moja profa fizičkog...legendarna Fadila, kad nas je u 6.30 ujutro tjerala na obavezno trčanje alejom. "inače, nema potpisa u indexu!"
Stay cool!

..nemoj mi tako suditi.. molim te... ima jedan Kadija.. Jedan! 
Ko smo mi? Nekad zaboravimo koliko smo mrve..praške.. 

Imam li nekad pravo, kad ostanem iza te zatvorene kapije, da pobjegnem makar pod mušebke, iza demira? Saviću se ispod njih.. slušaću ti svaki uzdisaj.. tamo ću te bolje čuvati.. 
Pokušaću trptajem i dahom olakšati svaku tešku riječ.. 
Griješna sam.. samo Allah zna koliko.. Allah bilir. 

Čini mi se i kad zatvorim oči, moj te pogled traži..

Ya Rabbi, oprosti .. 
Ya Rabbi, ponekad krijem pravo lice, radim pogrešno.. šutim na laž, ljutim se u sebi.. smijem se, kao sretna..a duša mi plače.. to je tako dvolično.. 
Allahu, TI Jedini znaš moju želju, i znaš šta je pravo u mom srcu..i koliko je iskreno.
Pomozi mi Ya Rabbi.. želim pravo i na usni da bude.. 
Između straha i nade sam. 
Spasi me Ya Rabbi od poniženja mog nefsa..
Moja loša djela, insanska..ne gledaj Ya Rabbi..Sva svijetla i ljepota su od Tebe.. 

Bože moj, došla mi je slabost... smiluj se meni Ti, Ya Rabbi 

A ako sam učinila nešto dobro, Hvala Ti što si me upotrijebio kao kariku u lancu ostvarenja dobra i podstakao me na to djelo..
Hvala ti Allahu što nas častiš.. svim blagodatima, upoznaješ i spajaš sa mirisom ašika..

Estagfirullah 
Amin ya Rabbi

Nema komentara:

Objavi komentar