NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI

NIKADA NE ZABORAVI GENOCID I HOLOKAUST U BOSNI I SREBRENICI




srijeda, 9. studenoga 2011.

MISLI O RATU

Misli o ratu...
Kazem rat-mislim stanje,iscekivanje agonije smrti!!!
Nista drugo nisu ni osjećali BOŠNJACI,nista drugo nije ni bio "TAJ" RAT!?!


"da li ce ikad prestati misli o ratu,da li ce ikad vise vjerovat brat bratu???"



Nepreglednost na ulici zivota poslje rata,cini me nervoznom,a sama postojanost cini me dosadnom.Između cetiri zida,između cetiri najbolja saborca koji su uvjek uz mene kada vodim najtezu čovječiju borbu-BORBU sa samim sobom,BORBU sa mislima o ratu!!!
Najopasnija sam i puno je zla u moim mislima kada sam sama sa svoim mislima,MISLIMA o RATU.

Ko juce su nas klali i mucki na kucnom pragu ubijali!Tri i pol godine smo dokazivali nevinost,da sami ne bacamo granate na sebe u Sarajevu,u citavoj Bosni.Prepusteni katalima,KATALIMA cija je jedina zelja i cilj bio( sarkasticno ali istinito kao i uvjek),izbrisati nas sa lica zemlje,ubiti nam majku nas pradjedova ubiti nam i zgaziti Bosnu,hahaha ubiti Bosnu,srusiti mu srce Sarajevo,haha srusiti grad u kojem ce se do sudnjeg dana cuti ezan!?!
Ma nekazem ja nista ljudi jel da???Mozda i hoce KAD NA NEBU UMJESTO MJSECA I ZVJEDZE BUDE STAJAO KRST(istinskog vjernika garant nije) I CETIRI C(s), e tad ce dragi moji najverojatnije imati sansu.


Nepostoji san sa koim sam utonula u crnu nočcu,a da nije poceo sa mislima o ratu i glavama mrtvim!?!PAMTILO SE NEPONOVILO SE!!!

Setam tako Bosnom kroz gradove,setam,cutim i gledam razne face prolaze po gradu ali svaka od njih ima svoju fasadu-"FASADAU RATA",ispod koje ko zna koliko boli je za dusom,MAJKE,OCA,SINA,KČERI,BRATA,SESTRE,DRUGA???


"da li ce ikad prestat misli o ratu???"

ne,ja im neču dozvoliti,necu dozvoliti da zaboravim krv po licu, strah u dječjem malom srcu i nadu kakvu samo djete moze imati tako snaznu i iskrenu,NADU DA PREŽIVIM I SVIJETU PRIČAM O RATU U BOSNI,U MOJOJ ZEMLJI(pomislit ce te da sam luda ili nacionalista i ko zna sta jos)!!!

E nek ljudi misle sto žele,ali strah i stid bi kolali mojom krvlju i dusom,strah i stid da zaboravim Markale,Srebrenicu,Kapiju,Focu...

Od straha i stida "RAT U MOJOJ ZEMLJI" necu spakovati u kofer "VJEČNOST ZABORAVA" i baciti u rijeku koja sto proguta nikad iz svoje utrobe nepobaci,kao sto je Bošnjakinja pobacila nerodženo čedo...O Bože...

"NE NEČU ZABORAVITI RAT U MOJOJ ZEMLJI BAR TO JOJ
DUGUJEM JA I VI"


E,moj Mehmedalija,što ja nisam Mak a pisem na ovom blogu ili ti bilo dje kitim Bosnu pjesmom,Bosnu i njene kamene spavace,modre rijeke???
Ja Mehmedalija druze moj pisem o RATU,o šehidima koji cekaju da pravda bude provedena.
Zamislite to braco i sestre,zamislite to čekaju,Oni čekaju!!!
Čekaju,a bili su najljepse i najhrabrije klasje majke nam Bosne!
Požeto je klasje ali OSTALO JE ČVRSTO KORJENJE ZALIVENO KRVLJU,ZALIVENO OPOMENOM...


I nećete,niko od vas neće nači odgovor na pitanje:Zasto je ubijeno jedino majčino,nevino čedo?,Ali naci ćete odgovor na pitanje:Zašto preživjeli korjen klasja treba da zna istinu i dozivi pravdu?Zato što će svaki korjen stasati u mlado klasje koje voli da se raduje suncu i živi srećno!!!

I nećete naci odgovor na pitanje:Zašto je majčina ružica bijela od krvi porumenila,zašto je klečila na koljenima i molila Svevišnjeg da je ubiju samo da joj u utrobi neraste paganski plod?Ali naći ćete odgovor na pitanje:Zašto če sutra moje i vaše čedo,nase bijele ružice i zlatno klasje ponekad rosnim obrazima od suza zbunjeno gledati u prazno?Zato sto cu ja im reči istinu i što ćec ti im reči istinu,da pruze ka nebu ruke i mole ...

"Bože oprosti onim koji zlo zaboraviti mogu i oprosti meni koja zaboraviti nemogu RAT U MOJOJ ZEMLJI"

Nema komentara:

Objavi komentar